Головний циліндр зчеплення - купити автомобільний компонент
Головний циліндр зчеплення (ГЦЗ) – це сполучний пристрій гідравлічного приводу зчеплення, його основний компонент, пов'язаний із педаллю зчеплення штоком. Вузол грає ключову роль нормальному функціонуванні трансмісії, забезпечуючи включення і вимкнення зчеплення в механічній коробці передач.
ГЦ передає зусилля, що діють на педаль, втулку вимкнення зчеплення, яка, у свою чергу, притискає підшипник до пружини корзини. ГЦЗ є одним із пари циліндрів, який відповідає за повноцінну роботу всього гідравлічного приводу.
Ця автозапчастина не просто забезпечує передачу зусилля від гальмівної педалі. Вона насамперед перетворює це зусилля для здійснення процесу пересування вилки зчеплення. Таким чином, весь автомобільний вузол зчеплення виконує свою функцію. Результатом цього є розрив зв'язку двигуна та коліс.
Запчастина є корпусом з поршнем і штовхачем. Присутність спеціального резервуару забезпечує подачу рідини для експлуатації. Декілька ущільнювальних манжетів гарантує надійну герметизацію всього механізму. Перебувати цей вузол за педаллю зчеплення. Процес натискання запускає функціонування механізму. В результаті робоча рідина відсікається від бака і надходить у робочий циліндр.
Таким чином, рідина виявляється в робочому циліндрі. При цьому також здійснюється контроль за рівнем рідини, яка циркулює по гідравліки зчеплення, що надходить трубопроводами. Створений вакуум тиску забезпечує процес проштовхування рідини.
За своєю конструкцією вузол - досить простий: штовхач, шток, поршень, клапан, бачок, штуцер, пружина. Основне завдання гідравлічного приводу у тому, щоб під тиском рідина не стискалася. Одночасно з цим повинна здійснюватися передача зусиль по системі патрубків до потрібної точки.
За рахунок простої конструкції та нескладної "начинки" ГЦЗ є стійким до поломок. Основна причина, через яку даний елемент може вийти з ладу - природне зношування з часом. Адже навіть найміцніші та найнадійніші запчастини рано чи пізно зношуються від постійних навантажень. Найперше, що ламається на ГЦЗ - гумові запчастини: пильовики, що одягаються на шток, ущільнювальні манжети, що не дають рідини протікати.
При використанні стандартної трансмісії педаль зчеплення в автомобілі кріпиться до головного циліндра. Завдяки цьому створюється гідравлічний тиск, який необхідний для роботи зчеплення. Головний циліндр зчеплення розташований поруч із головним гальмівним циліндром.
Його головне завдання – подача тиску у педаль зчеплення. Якщо при натисканні на педаль вона провалюється, то циліндр несправний. Цей агрегат по конструкції схожий на головний гальмівний, для роботи в ньому також використовується гальмівна рідина.
Конструктивно головний циліндр зчеплення має стрижень, який кріпиться до педалі зчеплення, і резервуар з рідиною, що використовується в гідравлічній системі зчеплення. Головний циліндр утворює першу ланку між педаллю та гідравлічним механізмом зчеплення.
Всі пристрої в ланцюжку є надійними і простими по конструкції, але з часом можуть зношуватися. Збій може статися через зниження тиску в циліндрі, ослаблення болтів, тріщин арматури. Одним із ворогів циліндра є вода, виникнення іржі може призвести до швидкого виходу з ладу.
Для заміни головного циліндра зчеплення необхідно звернутися по допомогу до професіоналів. Якщо рівень рідини в системі гідравлічного зчеплення нижче норми, то швидше за все витік саме в головному циліндрі, отже, він потребує заміни.
До несправностей схильні і пружини, які виявляються в процесі роботи циліндра під високими навантаженнями. Якість металу з часом погіршується, і пружина лопається. Щоб замінити всі необхідні елементи на нові, можна придбати спеціальний ремкомплект ГЦЗ. Якщо головний циліндр зчеплення не підлягає ремонту, можна купити новий за доступною ціною в магазині автозапчастин ХіпАвто.
До складу конструкції робочого та головного циліндрів входить поршень із штовхачем, який розміщується у корпусі. Переміщення поршня головного циліндра відбувається штовхачем у процесі натискання на педаль зчеплення. Згодом відбувається відсікання від бачка робочої рідини. Надходження робочої рідини трубопроводом відбувається при наступному русі поршня. Поршень із штовхачем починають рухатися під впливом рідини. На вилку зчеплення впливає штовхач, який сприяє виключенню зчеплення.
Пошкодження автозапчастини призводить, перш за все, до витоку гальмівної рідини. В результаті ця рідина попадає на поверхні самого пристрою. Кріплення починають втрачати свої властивості. Це призводить до значного скорочення всього терміну експлуатації автозапчастини. Серед неполадок також можна вказати низький рівень рідини в резервуарі або її постійне перегрівання. Все це має негативні наслідки для всього транспортного засобу.
Провали педалі гальма можуть бути наслідком зношування або несправності гумового ущільнювача, поломки поршня. Згодом свої властивості втрачають гумовий манжет, пружина, шток або стопорне кільце. Падають рівень працездатності всього автовузла.
Рекомендуємо вам періодично перевіряти стан та кількість рідини в циліндрі. Якщо це необхідно, долийте! Також огляньте самий резервуар. Можлива розгерметизація автозапчастини. У такому разі вже потрібний ремонт.
Якщо ж ви затягуватимете з процесом ремонту, то експлуатація несправного головного циліндра може стати причиною виходу з ладу приводу зчеплення. А це вже зовсім інші обсяги ремонтних робіт та грошових витрат. Набагато простіше замінити якусь запчастину циліндра, ніж здійснювати ремонт всього автовузла.
Магазин автозапчастин ХіпАвто пропонує вам широкий вибір розхідників та комплектуючих. Ми гарантуємо вам високу якість усіх представлених автотоварів. Наші кваліфіковані спеціалісти допоможуть вам під час підбору будь-якої автозапчастини. Для цього просто зателефонуйте нам! Швидкість доставки замовленого товару приємно здивує вас!
Принцип роботи «механіки» простий і вигаданий досить давно. При переході на іншу передачу в роботі системи бере участь головний циліндр зчеплення, що ефективно передає зусилля від педалі безпосередньо на вилку. Природно, що неполадки гідравліки негативно впливають на процес перемикання передач. З роками вузол поступово зношується. Не дивно, що головний циліндр необхідно міняти на авто із солідним пробігом. Якщо говорити про особливо проблемні місця, то це ущільнювачі, які з часом банально зношуються.
Попадання бруду, різноманітних абразивних речовин також веде до проблем зі зчепленням. Існує можливість відновити автозапчастину, але здебільшого це недоцільно. Справа в тому, що навіть новий поршень не врятує ситуацію, якщо на дзеркалі циліндра вже є вироблення у вигляді подряпин. Звичайно, робоча рідина буде просочуватися по мініатюрних канавках. Відносно невисока вартість комплектуючих дозволяє підібрати якісний аналог і на десяток років забути про технічну проблему.
Не треба мати професійні знання для того, щоб самому здогадатися про поломку. Її навіть іноді можна виявляти на ранніх стадіях. Виділимо основні симптоми, у разі яких автолюбителю необхідно відвідати СТО.
Різке зниження рівня бачку свідчить про те, що у головному циліндрі зчеплення відбуваються неполадки. Долийте рідину та спостерігайте щодня за рівнем, за наявністю потіків, плям у місцях паркування автомобіля. Якщо рівень продовжить падати, під'їжджайте до механіка.
Цілком можливо, що незабаром буде потрібно замінити запчастину при сильному забрудненні гальмівної рідини. Наявність бруду свідчить про швидку необхідність заміни автозапчастини. Втім, своєчасна заміна рідини у низці обставин вирішує проблему. Занадто м'яка педаль свідчить про серйозну неполадку. Незабаром може відбутися повна відмова зчеплення. Іноді прокачування системи усуває проблему.
Якщо зчеплення починає «хапати» в самому низу, треба проводити комплексну діагностику. Принагідно виникають проблеми з переходом на іншу передачу. Не зволікайте з відвідуванням автосервісу, інакше туди доведеться діставатися евакуатором.