Прокладка ГБЦ - купити в Україні по вигідним цінам
Прокладка ГБЦ виконує функцію ізоляції системи охолодження та видалення відпрацьованих газів. Заміну прокладки необхідно проводити щоразу, коли знімають головку блоку циліндрів. Або за необхідності, у разі порушення її цілісності. Головка блоку з'єднується з блоком спеціальними болтами, незважаючи на міцність та надійність конструкції, вони не можуть забезпечити потрібну герметичність. Для цього там знаходиться прокладка.
Вона виконує такі функції:
Повинна відповідати таким якостям:
Щоб забезпечити правильну роботу, було створено різні прокладки. Вони поділяються за матеріалами виготовлення:
Металеві – є найстійкішими. Вони служать довго, добре зберігають свої експлуатаційні якості. Для додаткового ущільнення такі прокладки напилюються гумовим шаром, який надає додатковий захист.
Прокладка ГБЦ з азбесту була поширеною ще два десятиліття тому. Через токсичність матеріалів їх перестали випускати та встановлювати у Європі. Проте через високі експлуатаційні якості їх продовжують застосовувати в Україні. Одним із основних плюсів таких прокладок є їх невисока ціна. Прокладки з композитних матеріалів, відносно нова розробка, відрізняється високою якістю.
Прокладка головки циліндра призначена для ущільнення стику між блоком циліндрів та головкою, завдяки чому виключається витік тиску з камери згоряння. Вона може складатися з м'яких матеріалів або спеціального сталевого каркасу з спеціальним силіконовим покриттям. Деякі ущільнювачі додатково оснащені жароміцними металевими кільцями або буртиками.
Сучасні прокладки двигуна відрізняються:
Тривала робота двигуна, підвищені температури або використання неякісного палива може спровокувати не тільки передчасне зношування прокладки, але й деформацію площини прилягання головки блоку і самого блоку циліндрів.
Основні причини, через які прокладка ГБЦ виходить з ладу і вимагає заміни – перегрів двигуна та збої запалювання. Третя причина – неправильне встановлення прокладки при заміні.
Коли прокладка не забезпечує герметичність стику між корпусом двигуна та головкою блоку циліндрів, починаються проблеми:
Пробиття цієї автозапчастини має дуже негативні наслідки. Збільшується температура двигуна, пічка не справляється зі своїми завданнями, відпрацьовані гази вириваються з-під капота авто, виникає емульсія у складі масла, з'являється білий дим із вихлопної труби та деякі інші проблеми. Якщо ви помітите будь-які з описаних симптомів, проведіть ретельно діагностику.
Прокладка ГБЦ забезпечує герметичність і не допускає проникнення газів із циліндрів назад нагору, у моторний відсік. Також вона не допускає процес змішування охолодної рідини, моторного масла та палива між собою. Далі ми опишемо ознаки несправності цієї автозапчастини.
Вихлопні гази виходять із-під ГБЦ. Такий симптом є найпростішою та очевидною ознакою несправності. Цю ситуацію ви можете не тільки побачити, але й почути. Характерні звуки точно вкажуть причини свого виникнення.
Прострілювання серед циліндрів. Виникає відчуття, що відбувається "троїння" двигуна. У такій ситуації важко здійснити запуск двигуна. Але коли він уже нагрівся, жодних збоїв у його роботі не спостерігається. Відбувається це через змішування вихлопних газів з паливною сумішшю.
Попадання вихлопних газів до антифризу. Для виправлення такої ситуації необхідно випустити гази відкриття кришки радіатора або розширювального бачка.
Антифриз потрапляє до одного з циліндрів. Виникає білий дим. Тосол зникає кудись із бачка. Розрив прокладки створює канал для перетікання рідини. Розмір його може бути різним.
Витікання масла. Найчастіше така ситуація виникає через прогар цієї автозапчастини. Ви можете побачити сліди цього на стиках прокладки.
Зростання температурного рівня двигуна. Система охолодження не здатна здійснити зниження температури. Причиною цього є потрапляння гарячих вихлопних газів до охолоджувальної системи.
Виникнення суміші моторного масла та охолоджувальної рідини. Така ситуація має дуже негативний вплив на стан двигуна. Масло втрачає свої характеристики. Мотор при цьому експлуатується у ненормальному стані. Таким чином, підвищується рівень його деформацій.
Неякісна експлуатація роботи печі. Через прогорання прокладки виникає ефект повітря теплообмінника. При цьому дуже падає рівень його ефективності. Температурний показник стає дуже нестабільним.
Зростання рівня тиску в патрубках радіатора. Розгерметизація прокладки не може запобігти попаданню вихлопних газів в охолоджувальну систему. Самі патрубки починають твердіти. Для цього достатньо визначити їхній стан на дотик.
Згубний вплив на технічний стан двигуна має проникнення охолоджувальної рідини в масляну систему. При її змішуванні з моторним маслом останнє швидко втрачає властивості, старіє і не може створити для двигуна оптимальні умови роботи.
Магазин автозапчастин ХіпАвто пропонує вам широкий асортимент автомобільних розхідників та компонентів. Для оформлення замовлення вам достатньо лише зателефонувати нам. Наші кваліфіковані спеціалісти допоможуть при підборі будь-якої автозапчастини. Ми гарантуємо швидкість доставки та високий рівень обслуговування. Звертайтесь! Упевнені, що перша покупка стане лише початком тривалої співпраці!
Ознаки пробитої прокладки ГБЦ:
Таким чином, якщо пробило прокладку ГБЦ, наслідки сприяють погіршенню роботи двигуна та скорочення його терміну служби.
Здійснюється перевірка:
Необхідно виконувати діагностику з появою перших ознак пробою, щоб унеможливити наслідки. Експлуатація автомобіля з витоком вихлопних газів в підкапотне місце допускається деякий час. Якщо через пробій в камери згоряння або в картер потрапляє антифриз, рекомендується негайно замінити прокладку. Симптоми пробитої прокладки ГБЦ у разі слід шукати в радіаторі охолодження і картері двигуна.